- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Banca Transilvania, anunț oficial de ultim moment! Ce trebuie să știe clienții care scot sau pun bani pe card

09 May, 23:39 • Adrian Popovici
Banca Transilvania le transmite clienților care folosesc BT Expres Plus că există o limită de care trebuie să țină cont în ceea ce privește depunerea și scoatea de bani de pe card.
Banca Transilvania, anunț oficial de ultim moment! Ce trebuie să știe clienții care scot sau pun bani pe card

Banca Transilvania vine cu un anunț important pentru românii care folosesc serviciile sale . Mai exact, instituția a anunțat că există o limită atunci când vine vorba de retragerea sau depunerea banilor pe card, după cum transmite Bugetul.ro.

Potrivit reprezentanților de la Banca Transilvania, toți utilizatorii BT Expres Plus sunt îndemnați să verifice dacă au atins limita zilnică de depunere pentru a evita potențialele inconveniente. De asemenea, este esențial să păstrezi chitanța emisă de bancomat pentru a avea o dovadă concretă a tranzacției efectuate. Aceste măsuri sunt deosebit de importante pentru a confirma că suma dorită a fost depusă în contul corespunzător, reducând riscul de pierdere sau transferare greșită a banilor.

Este recomandat ca clienții să nu părăsească bancomatul până când tranzacția nu este complet finalizată, indiferent dacă este vorba de retragerea sau depunerea banilor. Aceasta rămâne una dintre principalele recomandări pe care Banca Transilvania le oferă clienților săi. Este important să se asigure că pe ecranul ATM-ului apare confirmarea finalizării tranzacției. De asemenea, păstrarea chitanței este la fel de importantă, având în vedere că oferă o dovadă a operațiunii efectuate și ar trebui să primească o atenție deosebită.

Banca Transilvania
Banca Transilvania

Te-ar putea interesa și: Dobânzile bancare, în scădere. Care sunt băncile care oferă peste 6% după 12 luni

Banca Transilvania, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală

Banca Transilvania, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața bancară din România, colaborează cu Evam, furnizorul de vârf în tehnologia de marketing, pentru a oferi experiențe personalizate în timp real, accesibile pe toate canalele, clienților săi. Această colaborare reprezintă o premieră în România în ceea ce privește abordarea băncilor în interacțiunea și comunicarea cu clienții lor.

Banca Transilvania este cea mai importantă instituție bancară din România și din sud-estul Europei. Aceasta acoperă toate segmentele de clienți și domeniile de afaceri din sectorul financiar. Cu o cotă de piață de peste 20%, are în portofoliu peste 4 milioane de clienți și operează cu aproape 10.000 de angajați. Banca oferă soluții avansate de online banking și are o rețea extinsă de 500 de sucursale în peste 180 de localități.

În plus, Banca Transilvania se remarcă ca pionier în adoptarea inteligenței artificiale în sectorul bancar din România. Prin integrarea soluției Azure OpenAI Service pentru funcționalitatea AI Search pe platforma Întreb BT în 2023 și prin implementarea asistenților AI Microsoft 365 Copilot și GitHub Copilot în activitățile angajaților în 2024.

Citește și: Decizie fără precedent: Din 14 iunie dispare unul dintre cele mai folosite carduri bancare din România