IT&C, MEDIA & MARKETING

Cat de scump si cat de agresiv se promoveaza operatorii telecom

02 august 2013, ora 10:57 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
telecomvacanta.jpg
Orange, Vodafone si Cosmote, principalii jucatori pe piata locala de telefonie mobila, se numara printre operatorii cu cel mai mare volum de publicitate inregistrat in prima jumatate a anului 2013. Vezi care e vizibilitatea celor trei in contextul in care au primit in luna iulie, din partea ANCOM, licentele de utilizare a frecventelor radio.

Cele doua mari companii, Orange si Vodafone au anuntat recent si incheierea unui acord pentru partajarea infrastructurii de retea.

Potrivit Mediatrust, Orange este compania cu cea mai agresiva campanie de promovare, cu 22.249 de reclame difuzate in primele sase luni ale anului.Vodafone ocupa locul doi cu 21.040 de reclame, iar Cosmote se situeaza pe locul trei cu 11.590 de reclame.

In intervalul 1 ianuarie 30 iunie 2013, mediile de difuzare preferate de catre cele trei companii sunt televiziunea (44.390 reclame), urmata de radio (9.805 reclame) si presa scrisa (684 reclame).

Orange Romania este reteaua de telefonie mobila cu cele mai multe reclame inregistrate 22.249, si un rate card de aproximativ 59 milioane de euro. Orange a ales sa-si desfasoare campania de promovare in principal la posturile TV Antena 1 (2.039 reclame), Sport.ro (1.780 reclame) si Romania TV (1.636 reclame). Kiss FM a difuzat in intervalul analizat 1.621 de reclame, iar PRO FM - 817 reclame.

Operator mediu nr.spoturi cost euro
ORANGE Presa 378 1.383.289

Radio 5255 1.540.431

TV 16616 56.559.534

Al doilea operator ca numar de reclame inregistrate este Vodafone Romania, cu 21.040 de reclame si un rate card de aproximativ 34 de milioane de euro. Reteaua de telefonie a ales sa difuzeze cel mai mare numar de reclame la posturile TV Antena 2 (2.668 reclame), GSP TV (2.569 reclame) si Sport.ro (2.146 reclame). Kiss FM a difuzat 1127 reclame, iar PRO FM 971.



Operator mediu nr.spoturi cost euro
VODAFONE Presa 304 1.172.749

Radio 3765 897.385

TV 16971 32.711.072

Cosmote Romania este al treilea mare operator de telefonie care a inregistrat 11.590 de reclame in primele sase luni ale anului, cu un rate card de 30 milioane de euro. Campania de promovare a Cosmote a fost mai agresiva la PRO TV (2.208 reclame), Antena 1 (1.787 reclame) si Sport.ro (1.377 reclame). Kiss FM a difuzat 1.621 reclame, PRO FM - 817, iar Radio 21 a difuzat 639 de reclame.
Operator mediu nr.spoturi cost euro
COSMOTE Presa 2 4623

Radio 785 229961

TV 10803 30084837

Raportul a fost intocmit pe baza rezultatelor monitorizarii a peste 1.600.000 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie 30 iunie 2013, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, din care peste 75.000 au fost clasificate la categoria telecomunicatii.
Mediatrust Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine. Compania este membra din 2004 a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinuta in proportie de 100% de IMM Institute of Media Monitoring Polonia. Clientii companiei provin din domeniul financiar, telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 21 Septembrie 2020, 17:03
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter