- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Cum a ajuns Madonna sa ne scumpeasca mancarea

06 Nov, 16:12 • Redactia DailyBusiness
Marile retele de comerciale vor scumpi produsele pe care le comercializeaza pentru a compensa recenta triplare a sumelor pe care le platesc pentru muzica ambientala din magazine Uniunii Compozitorilor si Muzicologilor din România, potrivit Asociatiei Marilor Retele Comerciale din România (AMRCR).
Cum a ajuns Madonna sa ne scumpeasca mancarea

„Ceea ce ne mai
framânta in acest moment sunt monopolurile legale, iar recent toti
utilizatorii de muzica ambientala (magazine, restaurante, hoteluri
etc) au fost afectati de triplarea practic a redeventelor incasate de
Uniunea Compozitorilor si Muzicologilor din România (UCMR) pentru
muzica ambientala difuzata”, a declarat Alexandru Vlad,
vicepresedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din România
(AMRCR), potrivit Mediafax.

Daca pâna in 2011 un magazin de 15.000
de metri patrati (suprafata medie a unui hipermarket) platea 1.270 de
lei pe luna, acum plateste 3.600 de lei, adica 43.200 de lei pe an.

„Inmultiti 3.600 de lei cu 12 luni
si apoi cu numarul de magazine de suprafata mare construiti in
ultimii 10 ani, iar apoi intrebati-va unde se duc banii respectivi”,
a adaugat Vlad.