LIFESTYLE, NEW MEDIA

Floria.ro: Vânzări în creștere cu 40% în 2015

02 februarie 2016, ora 13:51 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
_Marina Popescu -Director General Floria.ro_.jpg
Floria.ro, divizia online a grupului Floria, a înregistrat în 2015 vânzări de flori în valoare de 1,05 milioane de euro, în creștere cu 40% față de anul 2014 și își consolidează astfel poziția de lider al pieței florăriilor online.

La nivelul întregului Grup Floria, vânzările de flori au atins anul trecut 1,8 milioane de euro, cu 80% peste nivelul din 2014.

Divizia online a generat 58% din valoarea vânzărilor. Pe lângă creșterea cu 40% a diviziei online, motoarele creșterii au fost vânzările de flori către segmentul corporate și comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri, precum și deschiderea celor două florării din str. Ion Câmpineanu nr. 22 și Piața Dorobanți.

“2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv cu 40%, cu mult peste creșterea pieței de vânzări online de flori, dar și în zona offline, prin extinderea realizată în urma investițiilor în cele două florării deschise în martie și noiembrie” -declară Marina Popescu, Director General Floria.ro.



Comanda medie pe Floria.ro continuă să crească

În 2015, valoarea medie a unei comenzi livrate prin Floria.ro a fost de 228 lei, cu 8% mai mare față de anul anterior, când s-a situat la 210 lei. Din estimarile Floria.ro, valoarea medie a unei comenzi online de flori în România se situează la 170 lei.

Ca și anii trecuți, livrările în București au reprezintat 50% din total. În provincie, orașele în care se livrează cele mai multe flori prin Floria.ro sunt Constanța, Ploiești, Iași, Brașov, Timișoara, Cluj Napoca și Craiova.

Plata cu cardul la 84% din comenzi

Plata prin card rămâne modalitatea de plată preferată de clienții Floria.ro, 84% dintre comenzi fiind achitate astfel.  Procentul a crescut de la 75% în 2014.

“În 2015 Floria.ro și-a diversificat modalitățile de plată prin introducerea opțiunilor de plată prin Bitcoin, ramburs pentru București, numerar prin rețeaua Payzone și prin Vodafone M-pesa. Însă plata prin card rămâne cea mai populară opțiune, pentru că are cel mai scurt timp până la confirmarea comenzii. Majoritatea clienților își doresc ca livrarea să aibă loc cât mai repede, iar faptul că prin Floria.ro livrarea se realizează în 2 ore de la confirmarea plătii, către orice destinație din țara, reprezintă un avantaj competitiv considerabil al nostru” mai spune Marina Popescu.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 21 Septembrie 2019, 02:49
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter