Grupul de publicitate Publicis a cumparat agentia americana digitala Rosetta Group pentru 575 milioane de dolari, intr-o achizitie care va face ca peste 30% din veniturile companiei sa vina din mediul digital.
Rosetta, care este specializata in consultanta si strategie, va continua sa opereze ca un brand independent.
Printre clientii companiei se numara Allergan, Blue Cross Blue Shield, Bristol Myers Squibb, Hewlett-Packard, Johnson&Johnson, Marriott, Research in Motion, T-Mobile si Valvoline, iar veniturile companiei au crescut cu 23,1% in 2010 pana la 250 milioane de dolari, potrivit BrandRepublic.
In acelasi timp, WPP, rivalul Publicis, a investit 5 milioane de dolari intr-o participatie minoritara la agentia specializata in analiza datelor de marketing nPario, care are clienti precum Microsoft, Yahoo, Adobe, Oracle si Electronic Arts.
MEDIA & MARKETING
Publicis a cumparat o agentie digitala pentru 575 milioane de dolari
17 mai 2011, ora 14:04
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din MEDIA & MARKETING
18 ianuarie 2021, ora 13:35 in Media & Marketing |
12 vizualizari |
0 comentarii
18 noiembrie 2020, ora 15:56 in |
21 vizualizari |
0 comentarii
13 noiembrie 2020, ora 16:02 in |
23 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Initiative: Piața media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă e așteptată o creștere de 4% în acest an
- Media Fact Book 2020: Piata media va scadea cu 16,5% in 2020. Ar fi crescut, daca nu era criza Covid
- 12 previziuni pentru peisajul media in 2019
- Discovery Media adaugă Eurosport 2 în portofoliul de stații deschise pentru publicitate în România
- Start-Up Bridge, după primul an de activitate: Peste 2.000 de antreprenori români au potențial de internaționalizare imediată
Ultima ora