MEDIA & MARKETING

Publicis a cumparat o agentie digitala pentru 575 milioane de dolari

17 mai 2011, ora 14:04 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Maurice Levy, CEO Publicis
Maurice Levy, CEO Publicis
Grupul de publicitate Publicis a cumparat agentia americana digitala Rosetta Group pentru 575 milioane de dolari, intr-o achizitie care va face ca peste 30% din veniturile companiei sa vina din mediul digital.

Rosetta, care este specializata in consultanta si strategie, va continua sa opereze ca un brand independent.

Printre clientii companiei se numara Allergan, Blue Cross Blue Shield, Bristol Myers Squibb, Hewlett-Packard, Johnson&Johnson, Marriott, Research in Motion, T-Mobile si Valvoline, iar veniturile companiei au crescut cu 23,1% in 2010 pana la 250 milioane de dolari, potrivit BrandRepublic.

In acelasi timp, WPP, rivalul Publicis, a investit 5 milioane de dolari intr-o participatie minoritara la agentia specializata in analiza datelor de marketing nPario, care are clienti precum Microsoft, Yahoo, Adobe, Oracle si Electronic Arts.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 18 Ianuarie 2021, 21:47
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter