AUTO, LIFESTYLE

Lectia Ferrari pentru 20 de "marlani" dispusi sa dea 150.000 euro pe o masina de lux

25 septembrie 2009, ora 12:26   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
ferrari.medie.jpg
"Clientul Ferrari detine un statut inainte de a-si lua o masina de la noi", spune Camelia Bazac, manager general Forza Rossa, dealer Ferrari. Nu te poti duce cu o punga de bani in showroom ca sa-ti alegi un bolid cu care sa te remarce lumea pe sosele si nici nu cumperi o masina ca s-o dai premiu la un concurs unde participantii trebuie sa-ti cumpere mai intai produsele, scrie Gandul.
Desi vanzarile de masini noi pe piata autohtona au scazut cu peste 50%, 20 de romani dispusi sa "sparga" peste 150.000 de euro pe o masina de lux au iesit cu mana goala din showroomul Ferrari, din cauza modului ostentativ in care isi afisau banii.

Comentati pe formul Key People cum ramane cu dreptul "marlanilor" de a-si lua Ferrari?



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ovidiu a spus:
26/09/2009 22:54
Inclin sa cred ca, daca e adevarata povestea, sunt sanse mari ca selectia clientilor sa fie impusa de producator, si nu de de Forza Rossa. Ma indoiesc de faptul ca sotia dlui ministru ar refuza vanzari de minim 3 mil EUR.

Pe de alta parte, ca si miscare de marketing, da bine la imagine sa sporesti senzatia de exclusivism data celor care chiar ajung sa isi cumpere un Ferrari.
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 30 Septembrie 2020, 20:27
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter