- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Top Gear isi lanseaza propria aplicatie iPad

17 Feb, 10:15 • Redactia DailyBusiness
BBC Magazines, divizia de publishing a BBC Worldwide, intentioneaza sa lanseze la sfarsitul primaverii o aplicatie iPad pentru show-ul de televiziune si revista Top Gear, relateaza Media Week.
Top Gear isi lanseaza propria aplicatie iPad

„Incercam sa ne dam seama cum poate Top Gear sa functioneze la capacitate maxima intr-un mediu diferit. Natura interactiva a aplicatiei iPad ar putea deschide numeroase oportunitati pentru revista Top Gear si ne-ar permite totodata sa abordam continutul dintr-o alta perspectiva”, a declarat Simon Carribgton, publisher-ul publicatiei britanice.

Utilizatorii care vor fi interesti de noua aplicatie, vor plati un abonament lunar intre 1,7 euro si 2,9 euro (13 editii pe an).

In prezent, BBC Magazines asteapta aprobarea din partea Apple si definitivarea aspectelor tehnice.

Top Gear este cea mai bine vanduta revista auto din Marea Britanie si al treilea titlu in clasamentul publicatiilor lunare dedicate barbatilor, avand un tiraj de 190.000 de exemplare.

In prima jumatate a anului trecut, numarul abonatilor Top Gear a crescut cu 7% pana la 60.000, potrivit sursei mentionate.

BBC a lansat aplicatii si pentru revistele Good Food si Focus, iar in luna decembrie, publisher-ul Penguin UK a lansat aplicatia iPad iClarkson, ce contine comentarii din partea prezentatorului Top Gear Jeremy Clarkson.