Diverse

Sistemul tău imunitar nu este destul de puternic toamna? Iată 7 pași prin care îl poți întări rapid

25 Sep, 13:00 • Bumbeneci Diana
În sezonul rece, sistemul imunitar trebuie susținut mai mult ca în orice altă perioadă a anului. Iată câțiva pași care te vor ajuta în acest proces.
Sistemul tău imunitar nu este destul de puternic toamna? Iată 7 pași prin care îl poți întări rapid

Sistemul imunitar ar putea fi mai slăbit după o vară în care organismul nu s-a odihnit cât trebuie sau nu s-a pregătit pentru sezonul rece. Iată primii șapte pași pe care trebuie să îi urmezi pentru a avea un organism puternic în această toamnă.

Sistemul imunitar trebuie să fie gata pentru toamnă

Orele de somn, exercițiile fizice și ameliorarea stresului sunt cele care vin în completarea alimentației, acestea fiind cheia unui organism sănătos, gata pentru lupta cu temperaturile scăzute. Iată ce trebuie să consumi pentru a avea un sistem imunitar puternic, dar și ce ai de făcut în această „luptă”.

Consumă mai mult pește și fructe de mare care conțin Omega3. Este recomandat consumul de somon, hering, sau macrou. Toate contribuie la îmbunătățirea funcționării celulelor imune.

Proteine sănătoase  pentru susținerea celulelor albe din sânge. Este recomandat consumul de stridii, carne de vită, carne de miel, de curcan.

Mai poți citi: Vremea se schimbă radical în România. ANM anunță ce temperaturi vor fi până pe 24 octombrie

Sistemul tău imunitar nu este destul de puternic toamna? Iată 7 pași prin care îl poți întări rapid

Consumă magneziu în fiecare zi, zinc, vitamina C și vitamina D. Citricele și verdețurile cu frunze oferă vitamina C, un nutrient cheie pentru imunitate. Poți mânca portocale, lămâi, căpșuni, afine, roșii, broccoli, verdețuri și ardei gras.

Nu uita de nuci. Nucile sunt extrem de importante în pregătirea sistemului imunitar pentru sezonul rece, deoarece acestea conțin vitamina E, seleniu, magneziu și alte proteine importante. Mai poți consuma floarea-soarelui, migdalele și nucile pecan.

Alimentația ta să conțină usturoi și ceapă. Acestea au proprietăți antivirale, conțin sulf și oferă beneficii protectoare sănătății și răspunsului imunitar.

Începe dimineața cu un smoothie. Din această băutură poți lua cu ușurință vitaminele și mineralele de care ai nevoie. Poți folosi lapte de vacă sau chiar de capră, banane, nuci, miere, varză albă și ghimbir. Toate acestea te vor ajuta să ai un organism „de fier”.

Și ultimul pas, dar nu cel din urmă, mergi zilnic pe jos minim 30 de minute, aleargă dimineața, practică yoga sau mergi la sală. Mișcarea este extrem de benefică organismului, pregătind corpul pentru sezonul rece și făcându-l mai puternic în fața bolilor specifice sezonului de toamnă.

Citește și: Fast-foodurile și restaurantele din România vor fi nevoite să respecte noi reguli. Din decembrie, totul se schimbă

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult