NEW MEDIA

Cat vor investi partidele in mediul online pentru votul romanilor la europarlamentare

02 aprilie 2014, ora 10:57 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
vot.jpg
Partidele au convins in 2009 sa voteze pentru alegerea europarlamentarilor peste 4,8 milioane de romani, iar cheltuielile pentru promovarea candidatilor s-au ridicat la aproximativ 1,9 milioane de euro. Pentru alegerile din 25 mai se estimeaza ca doar pe online competitorii electorali vor investi aproximativ 1 milion de euro pentru votul romanilor.

Lupta electorala pentru alegerile europarlamentare se va da pe toate fronturile, iar unul din mediile de comunicare din ce in ce mai folosit de politicieni este online-ul, scrie obiectiv.info.

"Cred ca toate partidele, la un loc, nu aloca inca in Romania mai mult de 1 milion de euro in aceasta directie suma infima, in contextul general. Poate 1,5 milioane, maxim, per campanie electorala", a declarat Dragos Stanca, managing partner ThinkDigital Romania, companie ce vinde spatiu de publicitate, printre altele si pentru Facebook.

Ceva mai sceptic in privinta sumelor alocate pe online de partide este Lucian Despoiu, managing partner Kondiment Group (companie specializata si pe marketing politic), care considera ca "exista diferente clare intre campaniile prezidentiale, locale, parlamentare si europarlamentare. Pentru europarlamentare, in Romania, 1,5 milioane e un vis. Desi lucrurile evolueaza intr-o directie buna, va mai trece ceva timp pana cand comunicarea online isi va primi locul cuvenit in zona politica. Insa sunt pozitiv. Cifrele actuale privind utilizatorii de internet, Facebook, device-uri mobile ar trebui sa fie un punct de reflectie pentru toti coordonatorii de campanie locali".



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 21 Ianuarie 2022, 12:53
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter