Vânzările online realizate în România prin intermediul platformei de marketing afiliat Profitshare au depășit pragul de 500 de milioane de lei.
Momentul coincide cu aniversarea a doi ani de când platforma
a devenit disponibilă tuturor magazinelor online, în prezent
deservind peste 175 de companii.
"Piața de
marketing afiliat este într-o creștere puternică la nivel
regional, unul dintre pricipalele motoare fiind dezvoltarea
comerțului online. Planurile noastre vizează dezvoltarea
internațională a platformei, fiind bugetate investiții de peste
500.0000 euro în vederea expansiunii regionale", a declarat Marius
Pahomi (foto), director general al Conversion, companie care deține
plaforma Profitshare.
Începând cu luna
ianuarie a anului în curs, platforma Profitshare este disponibilă
și în Bulgaria, iar valoarea vânzărilor realizate până în
prezent pentru magazinele bulgărești a depășit deja pragul de 1
milion de euro (2 milioane leva).
Planurile Profitshare vizează
extinderea în perioada imediat următoare și în piața din
Ungaria, consolidându-și astfel poziția de cel mai puternic
jucator în domeniul marketing-ului afiliat din Europa Centrală și
de Est.
Magazinele online
apelează la marketing afiliat pentru a-și crește vânzările și
baza de clienți. Profitshare funcționează pe modelul promovare
bazată pe rezultate, magazinele plătind exclusiv un comision de
performanță din vânzările adiționale aduse de un afiliat.
ÃŽn
prezent, companii precum eMag, Banca Transilvania, Flanco, FashionUp
și Libris apelează la serviciile oferite de platforma Profitshare.
NEW MEDIA
Vânzări de peste 500 de milioane de lei în România prin Profitshare
01 iulie 2015, ora 11:49
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din NEW MEDIA
09 august 2022, ora 11:59 in Finante-Banci |
22 vizualizari |
0 comentarii
07 iulie 2022, ora 13:30 in |
77 vizualizari |
0 comentarii
07 iulie 2022, ora 13:26 in |
74 vizualizari |
0 comentarii
22 martie 2022, ora 13:35 in |
77 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Popeyes Romania deschide cel de-al treilea restaurant in Bucuresti, in AFI Cotroceni
- Alina Popa, noul Country Manager Coface Romania
- EnVogue Residence, ansamblu cu adaposturi antiatomice din Militari, da startul vanzarilor pentru corpul B
- EY: 56% dintre companiile straine intentioneaza sa infiinteze sau sa isi extinda operatiunile din Romania
- Cum poti divorta si partaja bunurile comune pe cale amiabila in Romania?
Ultima ora
- „Tinder Swindler" sperie utilizatorii aplicatiilor de dating. Sfaturi pentru intalniri offline sigure de la Kaspersky (miercuri, 14:22)
- Pandemia a propulsat firmele romanesti spre digitalizare - studiu (marti, 18:36)
- Black Friday 2021: Românii vor să cumpere în special electrocasnice mici, haine și televizoare - studiu (marti, 14:51)
- Noile restricții din Valul IV al pandemiei vor duce la livrări record de Black Friday - DPD (luni, 13:51)