REAL ESTATE, MEDIA & MARKETING

GolinHarris comunica pentru israelienii de la AFI

08 iulie 2013, ora 14:03, autor(i): Andra Troasca 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
AFI_birouri2.jpg
GolinHarris se va ocupa de strategia de comunicare pentru AFI Europe Romania, dezvoltatorul si administratorul mall-urilor AFI Palace Cotroceni si AFI Palace Ploiesti.

Agentia a fost selectata pentru expertiza din zona comunicarii de retail si din domeniul real estate. Au fost alocate doua echipe in cadrul acestui proiect, pentru a atinge publicurile diferite ale celor doua business-uri, unite sub umbrela AFI.


Cele doua echipe GolinHarris care vor acoperi cele doua conturi se vor ocupa de intreg spectrul comunicarii, de la strategia de media relations la crisis management, executive profiling si social media. Comunicarea AFI Palace Malls va fi gestionata de echipa condusa de Alina Popa, parte a Diviziei Consumer GolinHarris.


AFI Europe este una dintre cele mai importante companii din domeniul real estate din Romania, prezenta aici din anul 2005. Compania a dezvoltat si administreaza AFI Palace Cotroceni, unul din cele mai mari mall-uri din Romania si printre cele mai mari cinci mall-uri din Europa Centrala si de Sud-Est, dar si cladirile de birouri AFI Park, ce se dezvolta in jurul mall-ului.

In octombrie 2013, compania va lansa si AFI Palace Ploiesti si va continua dezvoltarea proiectelor de retail aditionale AFI Palace Arad si AFI Palace B.Noi.


AFI Palace Cotroceni Mall are 350 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hypermarket Real deschis 24/7, 20 de sali de cinema, doua cazinouri, un patinoar, terenuri de joaca pentru copii, un roller coaster etc.

AFI Palace Ploiesti se va deschide pe 3 octombrie 2013, si va avea la finalizare o suprafata totala inchiriabila de 33.000 metri patrati, distribuita pe doua etaje, si aproape 1.000 de locuri de parcare.

GolinHarris Bucuresti este afiliata la reteaua internationala de PR GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei americane care detine in total 40 de birouri in America, EMEA si APAC.

In 2012, GolinHarris Bucuresti a anuntat o schimbare majora a modelului sau de business, prin crearea unei structuri noi de agentie, bazata pe modele si instrumente proprii, construita in jurul a 4 comunitati de specialisti: strategi, creatori, conectori si catalisti.

In portofoliul de clienti ai agentiei se regasesc Altex Romania, AVON Romania, BASF, Bayer, Caroli Foods, CBRE, Centrofarm, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Romana, Electrolux, Focus Copii Disparuti, Franklin Templeton Investments, History Channel, Johnson&Johnson, Kludi, L’Oreal Romania, Mercedes-Benz Romania, Nuance Communications, Orange Romania, PepsiCo/Lipton, Praktiker, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider Electric Romania, SIF Muntenia, SofMedica, TeamNet International, Transavia, Unilever (Lipton), URBB – United Romanian Breweries Bereprod, VEKA Romania, X-Trade Brokers, YUM (KFC, Pizza Hut, Hard Rock Cafe, Paul, Cinnabon).

GolinHarris Bucuresti este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, Senior HyperActive, Mobile Works si Medic One.



Citeste si
Dezvoltatori mai precauti. Cum va primi piata mall-urile asteptate in acest an

Mall-urile se adapteaza vremurilor. Cum se va schimba mixul chiriasilor in urmatorii ani
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 24 Mai 2019, 20:59
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter