- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Meta, noi măsuri de protecție împotriva AI. Utilizatorii vor ști ce imagini sunt generate cu inteligența artificială

06 Feb, 23:31 • Fundeanu Madalina
Compania Meta a început să eticheteze imaginile fotorealistice create cu inteligența artificială. Astfel, utilizatorii vor ști că nu sunt reale, ci sunt „Imaginate cu AI”.
Meta, noi măsuri de protecție împotriva AI. Utilizatorii vor ști ce imagini sunt generate cu inteligența artificială

Compania Meta, condusă de Mark Zuckerberg, a început să eticheteze imaginile fotorealistice create cu Meta AI (inteligența artificială) încă de la lansare, astfel încât oamenii să știe că nu sunt reale, ci sunt „Imaginate cu AI”, potrivit unui comunicat al companiei. Meta lucrează cu partenerii din industrie la standarde tehnice comune pentru identificarea conținutului AI, inclusiv video și audio, conform informațiilor relatate de Economedia.

Noile măsuri ale companiei Meta de atenționare a utilizatorilor cu privire la conținutul generat cu inteligența artificială

În lunile următoare, Meta va începe să eticheteze imaginile pe care utilizatorii le vor posta pe paginile lor de Facebook, Instagram și Threads, atunci când acestea vor fi detectate că au fost generate de inteligența artificială.

În momentul în care imaginile fotorealistice sunt create cu ajutorul funcției Meta AI, compania face mai multe lucruri pentru a se asigura că oamenii știu că este implicată AI, inclusiv prin plasarea unor repere vizibile pe care utilizatorii le pot vedea pe imagini, precum și a unor semne invizibile și metadate încorporate în fișierele de imagine.

Te-ar mai putea interesa și: Apple vrea să-și linistească investitorii. Compania spune că doar 7% din totalul veniturilor din App Store sunt realizate în UE

imagini generate cu inteligența artificială
imagini generate cu inteligența artificială

Prin urmare, Meta vrea să adauge o funcție prin care utilizatorii pot dezvălui atunci când partajează clipuri video sau audio generate de inteligența artificială, astfel încât să le poată fi adăugată o etichetă. Utilizatorii vor fi obligați să utilizeze acest instrument de informare și etichetare atunci când postează conținut organic cu un videoclip fotorealistic sau un sunet audio realistic, care a fost creat sau modificat digital, iar Meta poate aplica sancțiuni dacă nu fac acest lucru, potrivit comunicatului citat.

În cazul în care compania decide că acel conținut creat sau modificat digital (imagistic, video sau audio), determină un risc deosebit de ridicat de a înșela în mod substațial publicul cu privire la o chestiune importantă, poate adăuga o etichetă mai proeminentă, astfel încât oamenii să primească mai multe informații și context, conform sursei citate.

Vezi mai multe știri: Rezultate record pentru Toyota Motor! Veniturile companiei au crescut în cele trei trimestre ale anului fiscal 2023 – 2024 cu peste 20%