- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Posta Romana are un nou presedinte al Consiliului de Administratie

12 Jul, 16:56 • Redactia DailyBusiness
Consiliul de Administratie (CA) al Companiei Nationale Posta Romana (CNPR) l-a desemnat in unanimitate pe Marian Pantazescu in functia de presedinte al Consiliului.
Posta Romana are un nou presedinte al Consiliului de Administratie

Anterior, aceasta functie a fost
detinuta de Adrian Constantin Volintiru, al carui mandat de
administrator neexecutiv si presedinte al Consiliului de
Administratie a incetat, din notive personale.

Marian Pantazescu face parte din
Consiliul de Administratie al Postei Romane, ca administrator
neexecutiv, din luna decembrie 2012, in urma implementarii de catre
companie a prevederilor OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a
intreprinderilor publice.

Compania Nationala Posta Romana
parcurge un proces de restructurare si modernizare ce are ca obiectiv
imediat restabilirea echilibrului intre volumul de prestatii postale
si numarul de angajati, asigurand astfel premisele cresterii
competitivitatii Postei Romane pe piata serviciilor postale, piata
liberalizata incepand cu luna ianuarie 2013.

Directiile
strategice ale administratorilor CNPR urmaresc continuarea misiunii
de furnizare a serviciului universal in conditii de eficienta pentru
CNPR, echilibrarea balantei operationale si inregistrarea de profit,
stabilizarea si optimizarea fluxului de numerar, continuarea
eforturilor de optimizare si rationalizare la nivelul retelei de
subunitati postale, repozitionarea portofoliului de produse, servicii
cat si a politicii tarifare, pe baza criteriilor de competitivitate
si implementarea unor programe de perfectionare a salariatilor
postali si cresterea productivitatii in munca.

Potrivit
societatii, echipa de management a Companiei Nationale Posta Romana
(CNPR) are ca obiective principale cresterea veniturilor, reducerea
cheltuielilor, diminuarea datoriilor istorice ale companiei si
consolidarea pozitiei de lider pe piata a companiei, intr-un context
economic marcat de reducerea volumului prestatiilor postale in
perioada 2009 – 2012, acest fenomen inscriindu-se intr-un trend
global determinat de evolutia tehnologica si dezvoltarea
comunicatiilor online.