- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

H&M vrea să intre pe piața second-hand! Ce fel de produse vor putea fi găsite în celebrele magazine

14 Sep, 23:08 • Cornel Ghimeșan
Un magazin din rețeaua H&M a făcut cunoscut că, începând cu data de 5 octombrie, va pune în vânzare articole vestimentare și accesorii second-hand. Această inițiativă vine ca răspuns la presiunile exercitate asupra companiilor de modă rapidă pentru a reduce impactul lor asupra mediului, promovând astfel reutilizarea și reciclarea articolelor de îmbrăcăminte.
H&M vrea să intre pe piața second-hand! Ce fel de produse vor putea fi găsite în celebrele magazine

În timp ce Uniunea Europeană pregătește o nouă regulamentare pentru a reduce deșeurile textile în întreaga comunitate, H&M a recunoscut că face parte din această problemă și a afirmat că este necesară o schimbare a modului în care moda este produsă și consumată.

Alte articole: TAROM introduce noi zboruri. Biletele vor costa 85 de euro de la această dată

Colecția „PRE-LOVED” de îmbrăcăminte pentru femei disponibilă în magazinul H&M de pe Regent Street va cuprinde articole vestimentare provenite de la diverse alte mărci și designeri, inclusiv mărci din cadrul grupului H&M, precum Arket, Cos, Monki și Weekday.

Conform informațiilor de la News, acesta va fi al doilea magazin H&M care va comercializa haine second-hand, după deschiderea celui din Barcelona, care a avut loc la începutul acestui an.

H&M oferă, de asemenea, opțiuni de cumpărături online pentru haine second-hand în Suedia și Germania. Pentru colecția de toamnă-iarnă 2023, H&M a dezvăluit că vor fi disponibile rochii și cămăși în nuanțe metalice, trenciuri și „tricoturi la modă”, iar noi articole vor fi adăugate în fiecare zi. Articolele vestimentare vor fi procurate de la Flamingos Vintage Kilo, o companie cu magazine de modă vintage second-hand în Europa și Statele Unite, și vor avea prețuri cuprinse între 29,99 lire sterline (37 dolari) și 189 lire sterline, conform anunțului făcut de H&M.

În noiembrie anul trecut, H&M a introdus în magazinul său din Regent Street un serviciu de închiriere de îmbrăcăminte. Industria revânzării de articole vestimentare second-hand a cunoscut o creștere semnificativă, cu platforme online precum thredUP, Vinted și Depop care au devenit din ce în ce mai populare. Mărcile de renume au îmbrățișat această tendință, lansând propriile lor servicii.

Zara a urmat exemplul, introducând săptămâna trecută serviciul său online second-hand în Franța, după ce l-a testat pentru prima dată în Marea Britanie din noiembrie anul trecut.

H&M înființează o nouă companie în România

Gigantul din industria de modă și-a deschis o nouă companie cu activitate de IT în Capitală și rămâne cel mai important actor de profil. Hennes & Mauritz Ro Services SRL a fost fondată în 2022, în luna mai, şi are CAEN-ul (obiectul de activitate) 6202 – Activităţi de consultanţă în tehnologia informaţiei. „În acest moment, compania este inactivă”, au spus reprezentanții H&M, potrivit zf.ro.

Aceștia nu au dat mai multe detalii cu privire la centru IT, însă au declarat că nu sunt singurii care au înființat o firmă cu CAEN de tehnologie, cel mai recent exemplu fiind cel al gigantului din industria cosmetică Estee Lauder.

Citește și: S-a aflat data la care România ar putea intra în spațiul Schengen. Austria se opune aderării totale

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult