- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Cariere

Tu ai aflat despre jobul de purchase to pay specialist? Cât de simplu poți câștiga 1400 de euro de acasă!

01 Jan, 14:03 • Bumbeneci Diana
Un purchase to pay specialist câştigă între 1.100 şi 1.400 de euro net pe lună. Specialiștii anunță ce trebuie să facă un astfel de angajat pentru veniturile sale.
Tu ai aflat despre jobul de purchase to pay specialist? Cât de simplu poți câștiga 1400 de euro de acasă!

Un specialist în procesul de „Purchase to Pay” (P2P) în România are responsabilități specifice în gestionarea întregului ciclu de achiziție, începând de la identificarea nevoilor de achiziție și până la finalizarea plăților. Acest rol este adesea întâlnit în departamentele financiare sau de achiziții ale companiilor.

Ce prevede jobul de Purchase to Pay

Un angajat pe poziţia de purchase to pay specialist are un salariu care variază, în medie, între 1.100 şi 1.400 de euro net pe lună, după cum arată datele de la platforma de recrutare online bestjobs.

Job Purchase to Pay
Job Purchase to Pay

„Rolul de purchase to pay specialist implică abilităţi de specializare în procesele de achiziţii dar şi experienţă în gestionarea strategică a stocurilor. Candidatul ideal trebuie să demonstreze experienţă în funcţiile de achiziţii SAP, să aibă cunoştinţe extinse despre procesul Purchase-to-Pay şi să fie capabil să efectueze analize eficiente ale cauzelor fundamentale şi să ofere soluţii. Abilităţile de comunicare eficientă, atenţia la detalii şi abilitatea de a lucra în echipă sunt, de asemenea, esenţiale. Oferta salarială este de 1.100 – 1.400 euro net lunar”, detaliază Ana Vişian, marketing manager în cadrul bestjobs.

Acest loc de muncă vine cu numeroase beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite de angajator încă din prima lună de la angajare. Principalele beneficii sunt: tichete de masă, vouchere cadou de sărbători, bonus anual şi plan medical privat de sănătate.

În prezent, 376 de posturi vacante pentru poziţia de purchase to pay specialist sunt disponibile pe platforma bestjobs dintr-un total de 35.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în regim de muncă remote, în Bucureşti, Timişoara etc.

Iată câteva dintre responsabilitățile tipice ale unui Purchase to Pay Specialist:

Planificarea și Organizarea Achizițiilor:

  • Colaborarea cu departamentele interne pentru a identifica nevoile de achiziție.
  • Participarea la stabilirea cerințelor tehnice și comerciale pentru produsele sau serviciile achiziționate.

Selectarea și Evaluarea Furnizorilor:

  • Identificarea și evaluarea potențialilor furnizori în colaborare cu echipa de achiziții.
  • Negocierea termenilor și condițiilor contractuale cu furnizorii.

Emiterea Ordinelor de Achiziție:

  • Crearea și emiterea ordinelor de achiziție în conformitate cu cerințele stabilite.
  • Verificarea și asigurarea respectării procedurilor interne și a politicilor de achiziție.

Recepționarea și Verificarea Bunurilor sau Serviciilor:

  • Coordonarea cu departamentele implicate pentru a asigura recepționarea corespunzătoare a bunurilor sau serviciilor.
  • Verificarea calității și conformității cu specificațiile contractuale.

Procesarea Facturilor:

  • Recepționarea și verificarea facturilor furnizorilor.
  • Asigurarea corectitudinii datelor și a conformității cu ordinele de achiziție.

Poți citi azi și: Se schimbă radical vremea după Anul Nou. Meteorologii anunță o nouă prognoză pentru 4 săptămâni

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult