TURISM, MEDIA & MARKETING

Ce agentie gestioneaza campania de 4 mil. euro de promovare a brandului turistic Romania

28 iunie 2014, ora 15:33 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
delta.jpg
O noua campanie despre Romania ruleaza zilele acestea pe TV si va continua pe o perioada de 15 luni. CampaniaAici simt ca renasc, lansata pe20 iunie, areun buget de media de aproapepatru milioane de euro, din fonduri europene.

Bugetul este gestionat de agentiaMcCann Erickson, scrie Paginademedia.ro.

In cadrul campaniei vor fi abordate temele principale din strategia depromovare a brandului turistic national, respectiv cele mai competitive 6produse turistice ale Romaniei: circuitele culturale, turismul in natura, turismulrural, pachetele tip city break, turismul activ si de aventura, turismul balnear siwellness, potrivit Autoritatii Nationale de Turism (ANT).

Campania se va desfasura pe sapte statii de televiziune si sapte publicatii presa scrisa. Cele sapte statii de televiziune sunt: ProTV, Antena1, Antena3, KanalD, RomaniaTV, TVR1 si B1TV.Publicatiile din presa scrisa sunt:Jurnalul National, Gazeta Sporturilor, Ziarul Financiar, TVMania, NationalGeografic, Ce se intampla doctore, FHM.



Citeste si: Adio Dracula, adio litoral si "noi avem de toate": Noul brand turistic propune o Romanie a naturii si obiceiurilor
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 29 Iulie 2021, 23:38
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter