- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri externe

Noua actualizare a ChatGPT. Programul va ține minte informaţii despre utilizatori

21 Jul, 17:04 • Stefan Simion
ChatGPT a obținut acces la datele de căutare de pe internet în timp real. Cea mai nouă actualizare a inteligenței artificiale îi conferă o memorie mult mai bună. Concret, chatbot-ul va putea să memoreze informaţii despre utilizator, pe care să le ia în considerare atunci când răspunde la întrebări.
Noua actualizare a ChatGPT. Programul va ține minte informaţii despre utilizatori

ChatGPT este de acum dotat cu „instrucţiuni personalizate”, o funcţie prin care utilizatorul furnizează chatbot-ului o serie de informaţii pe care acesta le va memora. Până acum, ChatGPT pornea fiecare sesiune de chat de la zero, potrivit news.ro

Dacă utilizatorul alege să folosească noile instrucţiuni personalizate, ChatGPT va avea întotdeauna un context pe care-l va putea folosi atunci când răspunde la întrebări. De exemplu, un utilizator care menționează faptul că este elev în clasa a zecea, în momentul în care va pune întrebări din fizică, va primi răspunsuri de la AI formulate pe înţelesul unui elev de clasa a zecea.

Citeste si Nu e de joacă cu inteligența artificială! OpenAI acuzat de defăimare și dat în judecată din cauza invențiilor ChatGPT de către un DJ

ChatGPT, mai dinamic și mai creativ

Oficialii companiei spun că noua actualizare a ChatGPT îl va face mai dinamic şi mai creativ. La rândul său, utilizatorul are avantajul că nu mai trebuie să scrie aceleaşi instrucţiuni de fiecare dată când pune o întrebare, chatbot-ul având deja o serie de informații despre el.

Noua facilitate este, însă, opțională și este disponibilă la nivel global, mai puţin în Europa şi Marea Britanie.

Citeste si Apple le interzice angajaților să mai folosească ChatGPT ca să evite „scurgerea de date”. Ce alternativă le-a dat

La ce poate fi folosit în lumea reală ChatGPT

Un instrument precum ChatGPT ar putea fi utilizat în aplicații din lumea reală, cum ar fi marketingul digital, crearea de conținut online, răspunsurile la întrebări ale serviciului de asistență pentru clienți sau, după cum au constatat unii utilizatori, chiar pentru a ajuta la depanarea codului.

Robotul poate răspunde la o varietate de întrebări, imitând în același timp stilul de vorbire al oamenilor.

Aplicațiile din lumea reală ar putea include generarea de conținut pentru site-uri web, răspunsul la întrebările clienților, furnizarea de recomandări, precum și crearea de roboți de chat automatizați.

Tags:
Numele meu este Ștefan Simion și sunt absolvent al Facultății de Jurnalism din București. În ultimii ani am lucrat pe postul de redactor în mai multe instituții de presă din România, iar acum ... citește mai mult