Numărul de angajați ai centrului din Oradea a crescut de la 35 de agenți la începutul anului 2015, la peste 110 angajați, în prezent. Mai mult, compania Xerox va angaja încă 40 de specialiști, până la finalul anului 2016.
“Datorită relocării centrului din Oradea, compania va putea să ofere un spațiu de lucru optim unui număr tot mai mare de angajați și va putea lua în calcul extinderi ulterioare, toate acestea pentru a răspunde cerinţelor clienţilor”, a spus Robert van Diem, Senior Vice President Xerox Customer Care Operations în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.
Noul centru este situat la al treilea etaj al clădirii de birouri Trade Center Oradea, numărul 28E, din strada Nufărului și beneficiază de un amplasament ușor accesibil, în una dintre cele mai importante clădiri comerciale din oraș.
Centrul oferă servicii de customer care, atât proactive, cât şi reactive, pentru clienți din industriile de telecomunicații, turism și farmaceutice.
Angajaţii prestează servicii pentru companii locale și globale, sunt vorbitori de română, engleză, franceză, germană și italiană.
Pe lângă cunoștințe solide de limbi străine, candidații care concurează pentru posturile libere trebuie să aibă abilități de vânzare și negociere, competențe de utilizare a sistemelor de operare ale clienților și să își dorească construirea unei cariere într-o companie care oferă servicii la nivel global.
Xerox este prezentă în România de peste 45 de ani si are peste 25 de ani de experienţă în managementul relațiilor cu clienții, în numele clienților săi. Compania procesează peste 2,5 milioane de interacţiuni zilnic, în cele 160 de centre din întreaga lume.