- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Turiștii din întreaga lume sunt la un click distanță de sudul litoralului românesc! Platforma online care duce turismul la un alt nivel

19 Jan, 22:03 • Cornel Ghimeșan
Turismul din România este în continuă dezvoltare, iar de curând a fost lansată o platformă online inovativă care îi plasează pe turiști la un click distanță de sudul litoralului românesc.
Turiștii din întreaga lume sunt la un click distanță de sudul litoralului românesc! Platforma online care duce turismul la un alt nivel

Turiștii din întreaga lume sunt la un click distanță de sudul litoralului românesc! Organizația de Management al Destinației Mangalia si primăria au lansat recent o platformă online care va duce turismul românesc la un nivel mult mai înalt.

Citește și Unde merg românii în minivacanța de Sf. Maria. Litoralul românesc nu este pe listă! Iată care sunt destinațiile din topul căutărilor

Turiștii din întreaga lume sunt la un click distanță de sudul litoralului românesc!

Pe această platformă, turiștii au posibilitatea să facă un tur virtual al stațiunilor Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn și Mangalia, și să vadă cum arată hotelurile, dar și principalele puncte de atracție.

Este vorba despre site-ul visitmangalia.ro pe care turiștii îl pot accesa de pe orice gadget înainte de a pleca în vacanță în sudul litoralului.

„Avem această platformă concepută ca o prezentare a bazei materiale din stațiunile Neptun, Jupiter, Venus și avem prezentarea obiectivelor turistice. Poate fi accesată ușor și cuprinde informații care dau detalii despre cum arată real structura hotelieră, ce grad de confort are”, a declarat Dumitru Filip, președinte OMD Mangalia, potrivit Antena3CNN. 

Pe lângă lansarea acestei platforme, în sudul litoralului s-au făcut tot mai multe investiții în ceea ce privește reabilitarea și modernizarea infrastructurii publice din stațiuni.

„Avem curaj să ne promovăm, să spunem că suntem pe harta de onoare a turismului românesc. Se dezvoltă Mangalia prin proiectele pe fonduri europene”, a declarat Dragoș Angelescu, viceprimar Mangalia.

Vacanțele în Grecia, mai scumpe începând cu 2024. Ce taxe vor plăti românii care pleacă în destinația lor preferată

Vacanţe 2024, destinaţii externe. Vânzările pentru destinațiile externe au înregistrat o creștere de 14%. Valoarea medie a unui sejur extern a fost de 635 de euro/persoană, iar obiceiurile par să se respecte şi anul viitor.

Cele mai solicitate 10 destinații externe: Turcia s-a clasat pe primul loc, contribuind cu 25% din totalul vânzărilor și având o valoare medie a sejurului de 800 de euro/ persoană. Grecia a ocupat locul doi, reprezentând 21% din totalul vânzărilor externe, cu o valoare medie a sejurului de 680 de euro. Alte destinații notabile au inclus Egiptul, cu o valoare medie a sejurului de 727 de euro, Spania cu o valoare medie a sejurului de 771 de euro, Germania (473 euro/persoană),  Cipru (749 euro/persoană), Bulgaria (354 euro/persoană), Italia (455 euro/persoană), Regatul  Unit (876 euro/persoană) și Tunisia (655 euro/persoană).

Vacanţe 2024: Canada, creştere de peste 1000% în 2023, se aşteaptă să rămână tendinţa şi anul viitor

Cele mai dinamice destinații externe în 2023 au fost Canada (1905% față de anul anterior, datorată organizării de evenimente corporate/business), Malta (426%), Cipru (346%), Spania ( 87%), Tunisia (259%), Regatul Unit (235%), Italia (209%), Emiratele Arabe Unite (175%),  Olanda (172%) și Germania (140%).

Vacanţe 2024, tendinţe pentru anul viitor : Destinațiile externe specifice călătoriilor business, cum ar fi Germania sau Regatul Unit, vor  rămâne de interes pentru clienţii corporate.

Pentru călătoriile cu scop de vacanță, Turcia se va menține în topul vânzărilor, dar cele mai semnificative creșteri se vor înregistra pentru Grecia, Spania, Cipru și Italia. Se vor solicita ȋn continuare pachetele charter către destinații calde, în special pentru vacanțe la mare, precum și pentru hotelurile care oferă servicii all-inclusive.

Vacanţe 2024. De ce este preferat charterul

Începând cu toamna anului 2022, am observat un interes în creștere din partea companiilor pentru călătorii de business, atât în țară, cât și către destinații externe. Anul 2023 a marcat ȋn mod evident reluarea activităților de business travel, iar pe viitor anticipăm o creștere constantă a diviziei EXIMTUR Business. În paralel, observăm o creștere susținută a vânzărilor pentru vacanțe în România și a pachetelor charter către destinații externe. România rămâne o destinație căutată datorită diversității sale, investițiilor constante în unitățile de cazare și infrastructură, precum și proximității față de casă.

Vacanțele sunt mai importante decât cheltuielile personale în 2024! Iată ce a reieșit din sondajul Hilton

Programul deosebit de ofertant de chartere externe cu plecare din Romȃnia, care ȋnsumează ȋn acest moment 113 destinaţii externe cu plecări din toate aeroporturile importante, va susţine o creştere de cel puţin 10% a călătoriilor de acest tip ȋn anul care urmează. Pentru a vedea lista completă a charterelor cu plecare din România disponibile la vânzare ȋn agenţiile noastre, vă invităm să consultați https://www.eximtur.ro/destinatii-charter”, a declarat Lucia Morariu – Preşedinte EXIMTUR.

Compania de călătorii EXIMTUR va ȋncheia anul 2023 cu un volum de vȃnzări de peste 48 milioane EUR, ȋn creştere cu 20% faţă de anul 2022

Compania a deservit ȋn 2023 peste 170.000 clienţi. Călătoriile de tip leisure au generat 63% din vânzări, reflectând o creștere de 20%, în comparație cu anul anterior. Cât despre segmentul de călătorii de afaceri, acesta a înregistrat o creștere de 24%, reprezentȃnd 36% din totalul vânzărilor.  Destinațiile din România au reprezentat 50% din vȃnzări, destinațiile externe şi vânzările de bilete de avion au contribuit ȋn egala măsură, cu cȃte 25%.

Citește și De ce ocolesc turiștii litoralul românesc în 2023. Explicațiile hotelierilor: Există o incertitudine cauzată de inflația care a generat creșteri de prețuri și de știrile legate de riscul de contaminare cu holeră de la Marea Neagră

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult